Zmiany w sklepie internetowym
Drodzy Klienci,
Z dniem 19 kwietnia 2019 roku zawiesiliśmy działanie sklepu internetowego meblopol24.pl.
Za zaistniałą sytuację najmocniej przepraszamy.
Jednocześnie zapewniamy Państwa, że: każde zamówienie złożone w sklepie internetowym do piątku, 19 kwietnia 2019 r. (włącznie) zostanie wysłane terminowo obsługa posprzedażowa dotycząca zwrotów oraz reklamacji będzie po tym terminie dostępna on-line: sklep@meblopol.pl oraz telefonicznie: 61 64 77 191 klienci uczestniczący w programie rabatowym Klient 001 zachowają otrzymane rabaty i mogą z nich korzystać w stacjonarnych hurtowniach firmy Meblopol, aby umniejszyć niedogodności związane z zawieszeniem sklepu internetowego, po 19 kwietnia br. dedykowaliśmy do obsługi wysyłkowej hurtownię w Poznaniu i zachęcamy Państwa do składania zamówień poprzez e-mail: sklep@meblopol.pl oraz telefonicznie: 61 64 77 191
Dziękujemy Państwu za okazane zaufanie i mamy nadzieję wrócić niebawem w nowej odsłonie.
Administratorem Państwa danych osobowych w dalszym ciągu pozostaje Towarzystwo Gospodarcze MEBLOPOL Sp. z o.o. Dane będą przetwarzane w tym samym celu w jakim zostały zebrane. Z aktualną polityką prywatności możecie Państwo zapoznać się na stronie: http://www.meblopol.pl/podstrona/5/polityka-prywatnosci